basinnieuwzeeland.reismee.nl

Week bij kennissen van mijn tante

Mijn laatste dag van de excursie in de Bay of Islands; Ik vertrok die dag met de bus naar Cape Reinga (het noordelijkste punt van Nieuw-Zeeland). Hier kwamen twee zeeën, de Pacific en de Tasman in elkaar wat een heel mooi gezicht gaf. Daarna zijn we verder gereden naar de duinen waar je vanaf kon sandboarden. Unieke ervaring om liggend op een board van een zandduin af te glijden, dus heb dat zeker een aantal keer gedaan. Ook zijn we over Ninety Mile Beach gereden toen we terug richting ons hostel gingen. Die avond heb ik samen met een Nederlandse jongen mee gedaan aan een beerpong toernooi. Helaas lagen we er in de halve finale uit, maar ik heb een hele gezellig avond gehad. Het was een onwijs leuke excursie waarbij ik een hoop nieuwe mensen van allerlei nationaliteiten heb leren kennen en een hoop mooie dingen heb gezien en gedaan.

De volgende dag vertrok ik terug naar Auckland, waar ik opgehaald werd door Piet om bij Piet & Elly een week te verblijven. Piet & Elly zijn hele goede kennissen van mijn tante toen ze in Nederland woonden. Het zijn ontzettend aardige mensen. Toen ik opgehaald werd door Piet en arriveerde bij hun huis stond er meteen avondeten voor mij klaar, dus ik werd meteen goed opgevangen. De volgende dag namen ze mij mee naar One Tree Hill, een van de vulkanen in Auckland waar je mooi over de stad heen kon kijken. Ik heb 2 van hun zonen leren kennen en hun dochter die haar verjaardag vierde, waarbij ik aanwezig mocht zijn. Ik ben met ze naar de school geweest van hun kleinkinderen toen het op die school grandparentsday was, heel erg leuk om dat mee gemaakt te mogen hebben en ik wist niet dat ze hier op school verplicht uniforms moeten dragen. Ook namen ze mij mee naar het racen van hun dochter wat ik ook erg leuk vond om te zien. Vandaag is mijn vader jarig, dus vanmorgen ben ik even gaan face timen met mijn ouders, zus, opa & oma & oom en tante die gezellig met elkaar aan het dineren waren. Elly, Piet & mijn tante vonden het ook leuk om elkaar weer gezien te hebben.

Morgen zal ik weer verder gaan trekken. Ik heb een hele leuke week gehad bij Elly & Piet en ben deze vriendelijke mensen ontzettend dankbaar dat ik een week bij ze door heb mogen brengen, hoe ze mij deze week hebben opgevangen en overal zo bij betrokken.

Reacties

Reacties

Liesbeth

Hay lekker ding.

Wat geweldig dat je dit allemaal mee kan maken.
Tof hoor. Mooie foto s , en ik mis je. Ben toch blij dat ik zo nu en dan kan facetimen.
Hele lieve groeten en kusjes van Anton en jou Tante Lizzieliz xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Britt

Bas, wat leuk dat je bij Elly en Piet kon verblijven. Wat gaaf wat je allemaal hebt gedaan en gezien. Je zal Elly en Piet wel missen haha. Nog heel veel plezier xxxx

Sonja Verlaat

Lieve Bas,
Gaaf zeg dat sandboarden, super leuk!
Wat bof je met Elly en Piet dat je daar een week mocht slapen, lieve mensen.
Je bent daar goed verwend en hebt leuke dingen met ze gedaan.
Nu op naar je nieuwe avonturen, goeie reis.

Astrid Tuithof

Wat super leuk dat ik je zaterdag gezien en gesproken hebt. Je zag er goed uit alleen je haar hahahaha !
Je hebt het super naar je zin geweldig voor je ! Ik heb een foto gezien jij met Elly en Piet, ik zei meteen dat zijn een soort Jan en Rita en dat klopte dus ook onwijs lief voor je.
Mama en ik hebben ook een heerlijk weekendje gehad op de wellnessboot en hotel en Nijmegen geweest.
Ik wens je nog een fijne tijd Bas. Liefs Astrid en ook de groetjes van Carl, Thijs & Jet Xxxxxxxxx

Astrid Tuithof

Ik heb het filmpje gezien van het sandboarden ! Wat leuk om te zien en wat gaat dat onwijs hard !
Erg gaaf !

Sanne

Hoi Bas, wat schrijf je leuk en wat maak je nu al fantastische leuke dingen mee....en dan mag je nog zóveel maanden...kun je nagaan. Ik vind het erg leuk voor je en wens je alle goeds en heel veel plezier en genieten!! hartelijke groet, Sanne

Mathilde

Wow Bas, wat een bijzondere tijd heb jij. Zoveel moois te zien en te beleven. Leuk zo’n blog. Ook voor later. Mijn zoon Jelle zit sinds mei dit jaar in Australie en heeft ook plannen om later nog Nieuw Zeeland te bezoeken. Kan hij tegen die tijd je blog raadplegen voor tips en ideeen. Ga je ook werken of alleen mooie reis maken? Hoe dan ook, geniet met volle teugen van die andere wereld en leuk dat je je ervaringen deelt. Take care, groet van mathilde

De zijdenbossen

Leuk Bas, zoveel indrukken, mooie natuur, lieve mensen! leuk geschreven! We zijn benieuwd naar alle volgende belevenissen!! Enjoy !!!

Wanda en hj

Bas, echt super leuk om je te volgen! Prachtig die zandduinen. Wij beleven onze reis gewoon ook weer opnieuw?
Geniet ervan man, tot je volgende bericht!

Groetjes hj en Wanda

Monique

Wat een lieve familie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active