basinnieuwzeeland.reismee.nl

Napier

28 november vertrok ik bij Elly & Piet vandaan. Ze brachten mij die dag netjes bij een metrostation waar ik ze bedankt heb voor hun gastvrijheid en leuke week die ik bij ze heb gehad.

Van het metrostation vandaan vertrok ik naar het busstation om die dag met de bus naar Napier te vertrekken. Het was een lange busreis, maar met de natuur die je om je heen ziet, ook een hele mooie. Die avond kwam ik aan in Napier waar ik Juliette (iemand van de Nederlandse groep waarmee in naar Nieuw-Zeeland vloog) weer tegen kwam. We hebben die avond even bijgepraat over onze reis tot nu toe.

De volgende dag ben ik samen met Juliette even door Napier heen gewandeld en ben ik een lekker stuk langs het strand gaan hardlopen. Een dag later zijn we met Robin (een Duitse jongen die we hebben ontmoet) gaan mini golfen waar we erg veel lol hadden met elkaar. Verder zijn we met zijn drieën naar een waterpark geweest waarbij je dus in december met 25 graden in de zon ligt :)

Toen we terug wilden gaan naar ons hostel hadden we een probleem met Robin zijn auto. Hij kreeg hem ineens niet meer opgestart. Dus wij staan daar op die parkeerplaats met een auto die niet wilt starten. We hebben er toen andere mensen bijgehaald en uiteindelijk stond er een groep van 10 man die probeerde te helpen. Niemand wist wat er aan de hand was, zelfs de wegenwacht die we gebeld hadden zag het probleem niet. De auto moest dus naar de garage, maar op een of andere manier, niemand weet hoe, kreeg Robin de auto gestart. We konden dus terug rijden naar ons hostel en later is hij zijn auto toch maar naar de garage gaan brengen. Nu doet die het gelukkig weer.

De volgende dag hadden we in de avond een kampvuur op het strand. Veel backpackers uit allerlei hostels kwamen daar bij elkaar wat een hele gezellige avond was. Dit hebben daarom een paar avonden later ook maar herhaald.

Ook ben ik een dag met Juliette, Robin en nog een paar andere naar het strand toe gegaan en met een andere groep naar een waterval hier in de buurt. Juliette zit nu in Gisborne en Robin is vandaag vertrokken naar Wellington.

Natuurlijk is het ook 5 december geweest en de sint heeft toch een hele leuke rijm met een mooi cadeau erbij in mijn mailbox achtergelaten.

Morgen ga ik beginnen met werken. Ik ga net zoals de meeste backpackers fruitplukken hier in de buurt. Vandaag had ik mijn orientatiedag en morgen ga ik daar dus beginnen. Ik zal er met 3 andere heen rijden (een van hen heeft namelijk een auto).

Het was na die fijne week bij Elly & Piet weer een mooie tijd. Veel nieuwe mensen leren kennen en weer een hoop leuke dingen gedaan.

Reacties

Reacties

Liesbeth

Hee lekker ding.
Wat gaaf allemaal.
Maar nu wordt het toch wel eens tijd dat je met je kont aan het werk gaat.?? Veel plezier met plukken. Wij gaan dinsdag weg voor 8 weken.??

Liesbeth

Is Juliet wat voor je?
Anton en ik vinden t wel iets voor jou??leuke meid hoor

Britt

Wat een leuke week heb jij gehad Bas. Je hebt het zo te horen naar je zin. Veel succes met werken xxxx

Nienke

Mooie week weer Bas! Lekker genieten enne... werk ze!
Groetjes, Nienke

Opa en oma

Wat een mooi verhaal.Wij genieten hier enorm van.Veel succes met je werk en geniet van je verblijf daar xxxx

Nannet

Hoi lieverd fijn om te horen dat je het naar het zin hebt. Geniet ervan! Het is vast en zeker een mooie ervaring! Heel veel groetjes en liefs van nannet! En van lous krijg je ook de groeten! Bay

sonja

Bas, wat geniet ik van al je leuke verhalen. Je schrijft ook zo super leuk.
Als jij GENIET....geniet ik ook:-)
En nogmaals : Bedankt voor je super lieve sinterklaasrijm, Mijn mooiste Sintcadeau.
Succes met fruit plukken.

De Zijdenbossen

Hahahah ik heb net op de markt hier twee dozen blauwe bessen gekocht, binnenkort zijn die dan vast door jou geplukt. Geniet lekker daar in het zonnetje, hier sneeuwt het....

Astrid

Hoi Bas.
Heerlijk om weer op de hoogte te zijn van je.
Fijn dat je een baantje hebt gevonden, wat best wel zwaar zal zijn na die lekkere leuke vrije tijd.
Maar de centjes zijn ook wel lekker want het kost ook allemaal geld.
Heel veel plezier nog Bas.
Liefs Astrid en groetjes van Carl Thijs Eva Jet en Ted

petra en co.

Hai Bas

Wat ontzettend leuk om te lezen wat je allemaal aan het doen bent, heerlijk aan t genieten.
Super leuke foto s ook.

Ik hoop dat je met de kerst ook daar met een leuke groep mensen samen bent om de feestdagen door te brengen .

Geniet van alles en alvast een Kerstgroet van ons 4

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active