basinnieuwzeeland.reismee.nl

Reis van Amsterdam naar Auckland

7 november was het zover. Die avond vertrok ik met mijn ouders en zusje naar Schiphol om naar Nieuw-Zeeland te vertrekken en daar mijn avontuur aan te gaan. Eenmaal op Schiphol aangekomen stonden daar, tot mijn grote verbazing, mijn opa & oma en mijn vrienden om mij uit te zwaaien. Erg leuk dat zij daar met zijn alle stonden. Daarna komt natuurlijk het moment om afscheid te nemen en dan gaat het avontuur beginnen.


Ik vertrok met mijn medereisgenoten (wat overigens een erg leuke groep is) via Dubai naar Singapore. We kwamen in de avond redelijk vermoeid aan bij ons hotel, maar besloten om die nacht toch even de stad in te gaan. Hier zijn we met z’n allen een drankje gaan doen en ook nog maar even wat gaan eten. Na een korte, maar toch lekkere nacht hebben we de volgende dag een stadstour gedaan. Ondanks dat het op een gegeven moment kei hard begon te regenen, was het toch leuk om Singapore even te zien en gelukkig hadden we paraplu’s.

Die avond zijn we naar Sydney vertrokken en daar is de groep uit elkaar gegaan. 6 van ons gaan backpacken in Australië en 4 van ons (waaronder ik) vlogen door naar Auckland in Nieuw-Zeeland waar ik de komende tijd mijn avontuur aan zal gaan.


Eenmaal aangekomen in Auckland stond ons nog een flinke controle op het vliegveld te wachten. Waar ik op een of andere manier mijn sportschoenen moest laten zien of ze wel schoon genoeg waren. Maar goed, alles was verder in orde, dus daarna vertrokken we naar ons hostel. We zijn die avond even kort een club in gegaan om gezellig met elkaar en een andere reiziger wat te drinken om daarna lekker te gaan slapen.


Reacties

Reacties

Monique

Superleuk Bas!!!! Wat een indrukken he?! Ontzettend veel plezier man!!!
Ik ga alesvan je lezen, superleuk!!

Nienke

Veel plezier Bas!

Jacqueline

Super leuk Bas! Geniet ervan, wat zal je goed zijn in Engels straks :)

nannet

Nogmaals heel veel plezier dikke kus van mij xxx

Britt

Veel plezier met je avontuur.

De Zijdenbossen

Ha Bas,

Veel plezier! Leuke foto's !!

Margreet

Hoi Bas
Zo te zien is het een mooi land. En wat een ruimte.
Fijn dat je met een groepje een tripje hebt gemaakt.
En nu op zoek naar werk??
Succes

Kees

Mooie foto's Bas. Wat een indrukken al, die eerste week. En er gaat nog veel meer volgen.

Wanda

Ha bas, wat leuk om je verhalen te lezen! Hahaha je sportschoenen checken, klopt ze willen zeker weten of je geen sporen van planten ofzo meeneemt?

Hans

Schitterend Bas. Blijven genieten.VIER HET LEVEN.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active