basinnieuwzeeland.reismee.nl

Verjaardag

Ten eerste wil ik iedereen bedanken voor de leuke felicitaties die ik heb ontvangen! Zo leuk om al die berichtjes binnen te krijgen. Super leuke video’s die ik wel kan blijven bekijken. Via Face Time familie gesproken. Leuke foto’s die ik heb ontvangen en heel veel leuke berichtjes. Dankjulliewel daarvoor!

Ik heb hier ook heel erg genoten van mijn verjaardag. 17 december zijn we in de avond met 16 man naar het strand toe gegaan. Lars, Sam en Deaglon hebben hiervoor hun haren oranje gespoten en we hebben met z’n alle een kampvuur gemaakt. Toen het 00:00 was, werd er voor mij gezongen en ik heb wat leuke aardigheidjes ontvangen.

Op 18 december, mijn echte verjaardag, wilden we eigenlijk naar het strand toe gaan. Want ja normaal ben ik in de winter jarig, dus hoe vaak krijg ik die kans om op mijn verjaardag met een lekkere temperatuur in de zee te zwemmen. Helaas was het weer wat minder, dus ging dit helaas niet door. Ik heb lekker uitgeslapen. Mijn verjaardag nog even in het hostel gevierd en genoten van alle felicitaties die ik hier in Nieuw-Zeeland kreeg, maar ook zeker uit Nederland vandaan.

Heel speciaal om mijn verjaardag op deze manier te vieren en dit zal ik ook echt nooit vergeten.
Nogmaals heel erg bedankt voor alle felicitaties die ik heb ontvangen en voor iedereen fijne feestdagen gewenst!

Reacties

Reacties

Britt

Wat leuk dat je een leuke verjaardag hebt gehad.

Liesbeth

Hee kanjer. Ben zo blij dat je t naar je zin hebt daar,maarrrr mis je zooooo errrruuuuggg. Als je weer wat gaat schrijven,? Doe het is in het Engels. Yesss afgesproken. Koessie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active