basinnieuwzeeland.reismee.nl

Dit was mijn reis

Zaterdag 26 mei was het dan zover, die avond kwam ik weer aan in Nederland. Na een reis die op 7 november begon, een avontuur van bijna een half jaar in Nieuw-Zeeland en vier weken in Australië dat er op zit. Na bijna 24 uur gevlogen te hebben kwam ik weer aan in Amsterdam op Schiphol. Hier stonden mijn ouders, mijn zus, mijn opa & oma en twee vrienden op mij te wachten met een spandoek wat ze hadden gemaakt. Ik vond het zo mooi toen ik door de deur op het vliegveld heen liep en al hun gezichten weer zag. We zijn naar huis toe gereden, waar mijn tante als verassing erg leuk de tuin in kwam lopen en die avond kwamen ook een aantal vrienden bij mij thuis, waar we een mooie avond met z’n alle van hebben gemaakt.

Mijn reis zit er nu dus op, maar wat heb ik enorm genoten van alles wat ik de afgelopen maanden mee heb mogen maken. Alle mooie dingen die ik heb mogen beleven, alle mooie plekken die ik heb mogen zien en alle leuke mensen die ik heb mogen ontmoeten. Het zijn zoveel mooie herinneringen die ik de rest van mijn leven niet meer zal vergeten.

Ik moet zeggen dat ik het wel weer als fijn ervaar om thuis te zijn en zeker om veel vrienden en een deel van mijn familie weer gezien te hebben. En natuurlijk om o.a weer een heerlijke badkamer te hebben en een eigen slaapkamer ;)

Zoals ik al zei, ik kijk er zo enorm mooi op terug en wie weet dat ik over een aantal jaar wel weer zo’n mooie reis kan en wil gaan maken.

Reacties

Reacties

Liesbeth

Jaha, ga ik mee

jacqueline du moulin

Gelukkig, weer veilig thuis! Wat een mooie reis gehad!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active